Salvare

Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování zdravotnického dozoru – Salvare s.r.o.

Aktuální verze dokumentu Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování zdravotnického dozoru – Salvare s.r.o. společnosti Salvare ČR s.r.o.

1. Úvodní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují právní vztahy mezi společností Salvare ČR s.r.o. jako
poskytovatelem
zdravotnického dozoru („Poskytovatel“) a objednatelem této služby („Objednatel“) a tvoří nedílnou součást každé uzavřené
smlouvy.

  • Ujednání ve smlouvě nebo objednávce mají přednost před těmito VOP, pokud jsou v rozporu.

2. Definice pojmů

  • Zdravotnický dozor – poskytování zdravotních služeb v rozsahu první pomoci mimo zdravotnické zařízení.
  • Zdravotník – fyzická osoba s příslušnou kvalifikací (např. ZZA, sestra, záchranář, lékař), vyslaná Poskytovatelem.
  • Výbava – přístroje, zdravotnický materiál, léky, technické vybavení.
  • Ošetření – výkon první pomoci nebo neodkladné péče dokumentovaný dle zákona.
  • Incident – zdravotní nebo bezpečnostní událost vyžadující zásah zdravotníka.

3. Objednávka a vznik smlouvy

  • Smluvní vztah vzniká potvrzením objednávky (ústně, e-mailem, telefonicky, přes formulář nebo zákaznický portál).
  • Objednatel je povinen sdělit předem:
    • datum, čas a místo akce,
    • typ akce (např. festival, sport, dětská akce),
    • předpokládaný počet účastníků,
    • zvláštní rizika (alkohol, zvířata, výškové práce apod.).
  • Poskytovatel si vyhrazuje právo zakázku odmítnout bez udání důvodu.

4. Rozsah poskytovaných služeb

  • Rozsah služeb je stanoven objednávkou a zahrnuje:
    • počet a odbornost zdravotníků,
    • typ výbavy (AED, nosítka, léky, chlazení),
    • denní/noční režim a délku služby.
  • Zdravotník jedná samostatně dle své kvalifikace a kompetencí.
  • Není oprávněn provádět úkony mimo rámec první pomoci nebo svou odbornost.
  • Poskytovatel není odpovědný za program akce ani za bezpečnost areálu.

5. Povinnosti Objednatele

Objednatel musí zajistit pro zdravotníky přiměřené zázemí:

  • přístřešek/stánek, stůl, židle, světlo (v noci), pitnou vodu, přístup k WC.

Pokud Poskytovatel zajišťuje výbavu:

  • umožnit příjezd vozidla až ke stanovišti,
  • zajistit rovný prostor min. 3×3 m,
  • zajistit přívod elektřiny 230 V min. 30 min před začátkem.

Další povinnosti:

  • zajistit volný přístup po areálu a parkovací místo pro sanitku,
  • umožnit spojení s koordinátorem akce,
  • zajistit průjezdnost a označení příjezdových cest pro IZS,
  • dodat plánek areálu, GPS vjezdu a osobu schopnou navigace složek IZS.

Specificky:

  • seznámit pořadatelský a bezpečnostní personál s přítomností zdravotní služby,
  • předat jim kontakt na přítomného zdravotníka,
  • zajistit přístup zdravotníka do všech prostor akce bez zbytečných omezení.

6. Cena a platební podmínky

  • Ceny se stanovují individuálně podle parametrů akce.
  • Cena zahrnuje počet a kvalifikaci zdravotníků, vybavení, dopravu, rizikové příplatky, organizační a administrativní
    zajištění.
  • Splatnost faktury: 14 dnů (není-li dohodnuto jinak).
  • V případě prodlení: úrok 0,25 % denně.
  • Při zkrácení akce: účtováno podle reálného času + paušál 500 Kč.
  • Za zapůjčené vybavení odpovídá Objednatel.
  • Nadstandardní spotřeba zdravotnického materiálu může být účtována zvlášť.

7. Zrušení nebo změna akce

  • Zrušení >48 h před akcí – zdarma.
  • Zrušení <48 h – storno 1 500 Kč za každého zdravotníka.
  • Zrušení v den akce nebo po příjezdu – účtována celá minimální doba služby + doprava.
  • Změna termínu je možná pouze po potvrzení Poskytovatelem.
  • Opakované zrušení z jiných důvodů než vyšší moci je zpoplatněno dle výše.

8. Dokumentace a ochrana údajů (GDPR)

  • Ošetření dokumentováno dle zákona č. 372/2011 Sb.
  • Dokumentace obsahuje datum, čas, obtíže, použitý materiál, podpis pacienta.
  • Uchovává se 10 let, přístup mají jen oprávněné osoby.
  • Poskytovatel je správcem osobních údajů dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR.
  • Objednatel nemá přístup ke zdravotnické dokumentaci bez právního důvodu.

9. Kompetence a bezpečnostní pravidla

  • Zdravotník může kdykoliv volat linku 155.
  • Při vážném incidentu se může přesunout s pacientem mimo areál.
  • Není podřízený Objednateli, jedná autonomně.
  • Poskytovatel má sjednané profesní pojištění.
  • Zdravotník může odmítnout výkon, pokud jsou ohroženy podmínky služby.
  • V případě napadení, rizika nebo zásahu PČR může službu ukončit.
  • Škody způsobené účastníky nebo třetí osobou řeší Objednatel.

10. Odpovědnost a pojištění

  • Poskytovatel odpovídá za újmu způsobenou vlastním pochybením.
  • Pojištění profesní odpovědnosti min. do výše {{limit}}.
  • Nenese odpovědnost za prostředí akce, vyšší moc a přiměřená rozhodnutí zdravotníka.
  • Objednatel odpovídá za program, technické zajištění a stav vlastního vybavení.
  • Za zapůjčené vybavení nese odpovědnost po celou dobu akce.

11. Dětské akce a zotavovací akce

Pokud akce splňuje znaky zotavovací akce dle vyhlášky č. 106/2001 Sb.:

  • Objednatel to musí uvést předem.
  • Poskytovatel zajistí zdravotníka s kvalifikací min. ZZA.
  • Vede se zdravotní deník a evidence výdeje OTC léčiv.
  • Léky vydává zdravotník jen dle pokynů pořadatele.
  • Objednatel předá seznam účastníků (jméno, datum narození, omezení, kontakt na rodiče) min. 7 dní před akcí.

U nezotavovacích dětských akcí:

  • Dokumentace vedena v omezeném rozsahu.
  • Poskytovatel nenese odpovědnost za účastníky mimo zdravotní péči.

12. Závěrečná ustanovení

  • Tyto VOP jsou zveřejněny na webu Poskytovatele a platí ode dne účinnosti.
  • Poskytovatel si vyhrazuje právo jejich změny – nová verze bude zveřejněna min. 14 dní před účinností.
  • Vztahy se řídí právem ČR.
  • Případné spory řeší příslušný soud podle sídla Poskytovatele.